CRM CORIPO
CORIPO je komplexní řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
- postavené na nejnovějších technologiích
- lehce přizpůsobitelné různorodým klientským požadavkům
- umožňuje integrace na všechny domácí i světové ekonomické systémy jako např. NAVISION, SAP, POHODA, ABRA, Money, Helios a další
- má administrativní rozhraní pro jednoduchou správu systému uživateli
- umožňuje provoz na různých platformách – Windows, Apple, Android
- napojeno na světové poskytovatele jako např. Google a Microsoft
- umožňuje napojení na různé marketingové nástroje jako je MailChimp, Google Ads, SharpSpring a další.
Prodej
Automatizujte prodejní, marketingové a podpůrné funkce zabírající cenný čas!
Díky tomu ho budete mít více na zákazníky, kteří přináší skutečný zisk. CORIPO umožňuje vytvářet optimalizované pracovní postupy pomáhající snížit množství ručního vkládání a přepisování dat, tím eliminovat chyby a zrychlit a zkvalitnit tak obchodní proces.
Řízení procesů
Ví váš prodejní tým, co dělat v každé fázi obchodního procesu?
S Work Flow manažerem může váš prodejní tým zjistit další krok, který se má kdykoli udělat a dostane ty správné informace, které potřebuje.
Multikanálová komunikace
Komunikujte v reálném čase se zájemci a zákazníky!
Dostaňte upozornění, když někdo osloví vaši firmu – ať už navštíví vaše webové stránky, čte e-maily nebo se zmíní o vaší firmě v sociálních médiích.
Týmová spolupráce
Spolupráce nikdy nebyla snazší!
Vytvářejte skupiny uživatelů/týmy, sdílejte záznamy v systému nebo jednoduše zapište poznámky, které budou mít k dispozici ostatní spoluhráči v týmu. Celý Váš tým bude mít užitečné informace odkudkoliv.
Marketing
Sjednoťte marketingové a prodejní informace do jednoho nástroje!
Získávejte nové potenciální zákazníky, provádějte cílené e-mailové marketingové kampaně a porovnávejte výdaje na reklamu s tržbami.
Analýzy
V jakékoliv situaci potřebujete vědět, jak jsou vaše aktivity v podnikání úspěšné!Odstavec
Měřte výkon každé prodejní aktivity a rozdělte kvóty na dosažitelné cíle pomocí zpráv, analýz a prognóz.Odstavec
Přizpůsobení
Každé podnikání je jedinečné a vaše CRM by to mělo odrážet.
Kombinujte různé funkce a vytvořte CRM tak, aby vyhovoval vašemu podnikání. Informace, které shromažďujete, způsob, jakým si prohlížíte informace nebo dokonce i použitý jazyk a měna to vše a ještě více lze přizpůsobit vašim potřebám.